امروز نامه,ای که پارسال به خود امسالم نوشته بودم، رسید. اینکه توی یه نگاه کلی میتونم بفهمم چی از امسالام میخواستم و به چی رسیدم و پارسال کجا بودم، خیلی لذتبخشه. امتحان نمیکنید؟
منم تابحال ننوشتم .. بیاید امتحان کنیم :)
ما را در سایت بزرگداشت مولـانای جان .. photo by me دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 197