گاهی آدم نیاز داره .. یکی .. غریبه .. آشنا .. از هرکجای این زمینِ آبی و خاکی .. وسط وب گردی های روزانه و شبانه ش .. بیاد .. ناشناس .. ی چیزه خوبی بنویسه .. دمش رو بزاره رو کولش .. ۴ تا پا قرض کنه و بره ! بعد تو بمونی و اون حسِ خوب و انتظار !!
+
گاهی چقدر عقب میمونیم از هم سن و سال هامون .. گاهی که داریم نزدیک میشیم به سی سالگی و اندر خم یک کوچه ک چه عرض کنم .. یک دنیا ماندیم !
ما را در سایت بزرگداشت مولـانای جان .. photo by me دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 178