سلام به تمام دوستانی که وبلاگ گونه های چالدار رو دنبال میکنن
دوستانی که اکثرا از بلاگر ها هستن ..
راستش مدتیه چیزی به ذهنم رسیده .. که اگر کنار هم باشیم عملی کنیم ..
خیلی از ما دستی بر قلم داریم .. مینویسیم خوب یا بد ..
بلند یا کوتاه .. رمان ! داستان ! عاشقانه .. طنز ..
دلم میخواد هممون جمع بشیم تو یه انجمن .. نه بصورت اختصاصی مثل نوهشتیای
خدا بیامرز! نه ..
مهم کنار هم بودنه ست .. سایت شکل گرفته ..
فقط بودن شما ارزشمندش میکنه
+نظرات این پست تایید نمیشه .. تا تعداد موافق ها مشخص بشه :)
امیدوارم بمونیم کنار هم .. با وجود اینستا و تلگرام
والسلام ...
بزرگداشت مولـانای جان .. photo by me...