از تو میخوام نکنی اینقدر ناز!

خرید بک لینک

همه کار کردیم .. موهامونو بلند کردیم تا سر قوسِ کمر .. کوتاه کردیم تا پشتِ گردن .. لاک زدیم ازون قرمز جیغا .. لاک زدیم از اون گلبهی خانومیا .. مانتو پوشیدیم ازین گشادا ک بهش میگن پانچ با ازین روسری ها که خاتون میگه انگار قواره ی چادریِ .. کتونی هم که هرچی بود مارک بود .. یا الستار بود یا ادیداس یا ازونا که عکسِ سوسمار داره .. خلاصه باکلاس شدیم .. یه دوره هم کفش پاشنه بلند میپوشیدیم با مانتوی اندامی و روسری ابریشم ازونایی ک باید به یه گره کوچولو اکتفا کنی .. رفتیم کلاس زومبا بلکه یه رقاصی ازمون دربیاد .. رفتیم کلاس سنتور بلکه بشیم موزیسین و دلبر بشینه ردیفِ اول روی صندلیِ مخمل قرمز رنگ و هی قند تو دلش آب بشه با هر ضربه ی مضرابی ک میخوره روی سیم های سنتور .. حتی یه دوره هم رفتیم کلاس نقاشی .. رنگ روغن و طراحی .. آخه دلبر داوینچی رو دوست داشت .. مارو دست نداشت .. موهامونو سیاه کردیم مث پر کلاغ از همون رنگ ها که پیرزنا میزنن وقتی موهاشون سفید میشه .. اِن چند ؟ نمیدونم .. به فروشنده گفتم اقا میخوام موهام بشه رنگ کلاغ .. و بعدشم توش هایلایت کار کردیم اخر فهمیدیم دلبر موهای خرماییِ یک دست دوست داشت ! کلی زدیم تو سر کودک درونمون که پاشو خبر مرگت .. پاشو یکم شیطنت کن بلکه دلِ دلبرو ببریم .. تهش رسیدیم به اینکه دلبر خانوم بودن و متین بودنو میپسندید! خودمونو کشتیم بریم تو کار دولتی یه روز دلبر گفت من دلم میخواد زنِ آینده م تیاتر کار کنه !گفتیم تیرِ آخر چالِ لپمونه .. براز بخندیم پیشش تا محو بشه غرق بشه تو چال لپ ما! کاشی به عمل اومد دلبر پال چونه دوست داره! هی از ما اصرار و از اون انکار .. کجاست اونی که میگفت دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش اید ؟

+بعدش اینو گوش بدید ببینید چ گذشت بر ما

j0r5_500x500_1497958766342017.jpg

بزرگداشت مولـانای جان .. photo by me...

ما را در سایت بزرگداشت مولـانای جان .. photo by me دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 203 تاريخ: سه شنبه 27 تير 1396 ساعت: 16:51

صفحه بندی