وقتی برات مینویسم .. اوریانا فالاچی میاد تو ذهنم و کتابش نامه به کودکی که .. چطوره نوشته هام رو کتاب کنم ؟ هوم ؟ نامه به مردی که .. ! اینم از خصلت های زن بودنِ انگار.. دیوونگی .. دیوونگی به معنیِ خوبش ها ! دیدی وقتی یکیو خیلی دوست داری بهش میگی دیوونه!! با یه لبخند پهن روی لبت .. ازون دیوونگی ها ! مثل وقتایی که مینشستی و تخمه های هندوانه رو جدا میکردی و یه قاچ جسم جامدِ قرمز رنگِ شیرین میزاشتی توی زیردستی و چنگالو میزاشتی کنارش و با مهربونیِ تمام میگفتی بخور جیگرت خنک بشه تو این گرما .. و فقط میتونستیم در مقابلت بگم دیوونه .. این دیوونگیِ که از ویژگی های زنونه ست ! همین ک من خودمونو موظف کنیم تا برات هی بنویسیم دیوونگیِ .. اینکه به هر مغازه ی پوشاک مردونه که میرسیم پشت شیشه ش اتراق میکنیم و تورو توی تک تک لباس ها تجسم میکنیم و اخرش میرسیم ب اینکه با وجود اینکه شاید بعضیا بگن کلیشه ای شده ول تو همیشه توی پیرهن چهار خونه ی یقه دیپلمات و شلوار کتان میشی جذاب ترین مردی که جز دلبر لقبی نمیشه بهت داد ! راستی دیدی ؟ خوندی؟ دیگه الان هر کی مینویسه یه دلبر میزاره اخر جمله ش! دلبر ما کجا و دلبرِ اونا کجا اخه؟ اصلا انصافِ؟ ما که یواشکی عکس اینستا گرام شمارو چک میکنیم باید بگیم دلبر ! نه اونا که راستا راست کنار هم راه میرن و اصلا یواشکی ندارن ! بعد تازه اسمشم میزارن دیوونگی ! اصلا خودت یه تُکِ پا بیا بگو ببینیم اونا دیوونه ان یا ما ؟ یبار ترس به دلت راه ندی ک ما بشیم دلبرِ یکی دیگه ها! نه ! خیالت راحت .. حالا نه ک بَر و رو نداشته باشیم و قد و بالامون کوتاه باشه و موهای پرکلاغیمون موج نداشته باشه! نه .. ولی دلِ ما گیر کرده تو اون عکست بود .. همون ک جاده هراز انداخته بودی .. با تک پوش آبی ! همون که عینک زده بودی .. دستبند چرمی قهوه ایه دستت بود! اقا همون که سبیل گذاشته بودی .. بله .. دل ما اونوراست ! وگرنه که ما هم بلدیم دین و دل ببریم .. فقط موندم چرا هرچی خودمونو میکشیم دل شما اینوری نمیاد!
+ "ایــن" رو دست به دست برسونید به دل برِ ما!
پخش آنلاین

+
کانال خوب: )
:
https://t.me/chaarkhoneh
+
آپدیت شد :
گیشه
چشم لنزها
.
بزرگداشت مولـانای جان .. photo by me...ما را در سایت بزرگداشت مولـانای جان .. photo by me دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 155