حالا مثلا من خیلی مغرورم و اصلا سراغی ازت نمیگرم .. تو باید همینطوری وَرِ دلِ اطرافیانت بنشینی و اصلا نگی هی فُلانی ! خَرِت به چند ؟و باد غبغبت بندازی که خیلی مردی که منت نمیکشی و یه روی خودت نمیاری که دلبرِ اسبق خیلی وقت است که گمُ گور شده ؟ کلاه روی کلاه بگذاری و مثل مردهای سبیل کلفت قبل از انقلاب .. همان هایی که لُنگ به دست سر کوچه ها به تیرهای برق چوبی تکیه میدادن و تا یک زن میدیدن پاشنه ی کفش های قیصری رو ور میکشیدن و لبه ی کلاهشون رو پایین تر میاوردن تا نگاهشون تو صورت زنِ روبنده زن نیفته! حالا گیریم که تو اینقدر سرت در لاکت فرو رفته که نگاهت سمت ماست و نه داف های کوچه و بازار ! اما صحبتِ دل که باشه ! مگه دل نداری ؟ تنگ نمیشه ؟

مرسی از آهنگ هایی که معرفی کردید ..
+جبرانِ محبت هاتون : کلیک لطفا : )
بزرگداشت مولـانای جان .. photo by me...ما را در سایت بزرگداشت مولـانای جان .. photo by me دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 177