پشت پلاک بیستُ پنجم

خرید بک لینک

با این پست از وبلاگ من و موهام شروع میکنم

و قسمت شیرین کیک و کادو : )







+

25 سالگی رو فوت میکنم ..

: )

به وقتِ 10 فروردینِ 96

+

عروسک کادوی مامانه .. تنها عروسکم سارا بود .. یه دختر خوشگل و ناز و موطلایی .. که من مامانش بودم .. حالا سارا نیست و این خانوم خوشگلِ جان اومده مهمون که نه روی چشمِ من جا گرفته ..
دفتر پیکسل گُل گُلی که نگار بهم هدیه داده تا نوشته هامو توی اون بنویسم
سلف جا گلدونی که آرزوشو داشتم و خواهرِ عزیز تر از جانم بهم هدیه داد ..
و مونوپاد و .. مابقی هدیه ها ..

+

کِیف میکنم از داشتن این فرشته ها اطرافم [قلب]

+

خدا جونم صدامو بشنو وقتی دارم شمع کیک تولدم رو فوت میکنم . . .


بزرگداشت مولـانای جان .. photo by me...

ما را در سایت بزرگداشت مولـانای جان .. photo by me دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 196 تاريخ: پنجشنبه 10 فروردين 1396 ساعت: 21:36

صفحه بندی