_ چرا سکوت میکنی یهو
+ میترسم
_ هی باید دنبال بهونه بگردم
چرا؟
+ میترسم ... حرف بزنم
بگم کجایی
چکار میکنی
کجام
چکار میکنم
چبرا
چخبره
بعد بیام جلو
بیام جلو
مث ی شکلات رو طاقچه
کلی بالشت بزارم رو هم
تا برسم بهش
بعد یا بیفتم
یا یکی بزنه رو دستم
بگه بچه دست نزن
_پس سکوت بهتره

...
ما را در سایت بزرگداشت مولـانای جان .. photo by me دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 166