کاش یه آیه بود .. تهش اسمتو میگفتم
مهرم قُلُپی میفتاد تو دلت
تو هم میگفتی : قبلتُ

بزرگداشت مولـانای جان .. photo by me...
ما را در سایت بزرگداشت مولـانای جان .. photo by me دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 147 تاريخ: پنجشنبه 26 اسفند 1395 ساعت: 3:27