




+
بعد از مدت ها یه فیلم عاشقانه معرکه .. پر از دیوونه بازی و شادی و غمی که اشکات سبکت میکنن
پیشنهاد میشه : )

+
امروز بارون اومد .. خیلی خوب بود .. حقوق و عیدی هم گرفتیم :دی
+
امروز تولدش بود! بمن چه ؟ اوهوم .. بمن چه .. بود ک بود .. شد سی سالش! بازم ب من چه .. شد که شد
پ.ن : ی روز میخندم به این بمن چه ها
ما را در سایت بزرگداشت مولـانای جان .. photo by me دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 157