کاش میشد فاصله ها را دوید بجای تلفن زدن!

خرید بک لینک

گفتم تو خوبِ دیروزی!وقتی نگاه میکنم به گذشته ی نه چندان دور .. وقتی مطمئنم اگر این باجه های زرد رنگ تلفن نبود،اگر کارت تلفن اختراع نشده بود،وقتی مطمئنم اگر همراه اول و ایرنسل جول و پلاسشان را جمع میکردند آنوقت حتما من میشدم سوگلی ات!کاش زنی بود وقتی گراهامبل داشت تلفن را اختراع میکرد حواسش را پرتِ خودش میکرد و .. ما این همه از هم دور نمی افتادیم و بهانه یمان نمیشد این کابل های ضخیمِ رد شده از زیر فلان جا و بهمان جا که نزدیکمان میکند!گفتم تو خوبِ دیروزی وقتی یادِ صدایت می افتم که چطور محکم دلم را قرص میکرد ..خواستم بگویم تو خوبِ دیروزی وقتی .. اما دیدم تمام خوبی ها پشتِ این تلفنِ لامذهب پنهان شده!گفتم تو خوبِ هنوزی .. استیکرها هنوز خندانند،قلب ها هنوز براهاند،آغوشت هنوز باز است برایم و تو واقعی تر از همیشه برقراری .. خودت تمام قد!احساست تما قد تر .. گفتم تو خوبِ هنوزی..


بزرگداشت مولـانای جان .. photo by me...

ما را در سایت بزرگداشت مولـانای جان .. photo by me دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 173 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 10:28

صفحه بندی