
تاحالا اصطلاح دم دستی بودن رو شنیدید؟ شاید فکر کنید این اصطلاح فقط برای اشیا بکار میره که نه جان داره .. نه نفس میکشه و دل و عقل! اما سخت در اشتباهید .. گاهی ما آدم ها چنان دم دست هستیم که میرسیم به مرز تهوع ! شادن .. فلانی هستا .. غم تو دل دریاییشون شنا میکنه .. فلانی هست ها .. پایه میخوان برای استخر .. فلانی هست ها .. میخوان برن موهاشونو لایت کنن فلانی هست ها .. پایه میخوان برای هر چیزی فلانی هس...
ادامه مطلب