
درود مجدد : ) [کاغذی لوله شده از توی آستینش در می آورد : | ] خب ! کامنت هایی که گذاشتین گواه بر این بود که موافق هستید و اکثرا موافقت روی صمیمیتِ بود و دور هم بودنِ تا اینکه بخوایم یه سایت کاملا ادبی داشته باشیم ! این انجمن که من معرفی کردم .. تازه شروع بکار کردیم.. و شامل بخش ها و تالارهای زیادی ست که میتونید ببینید تالار ادبیات رو هنوز زیربخش هاش کامل نشده چون چیزی توی ذهنم نیست و نبود ! محی...
ادامه مطلب